Wizz Air се извини на пътниците, върнали се от Абу Даби

Компанията заяви, че те могат да потърсят обезщетение
30 май 2023 21:58, Нели Христова
15
Wizz Air се извини на пътниците, върнали се от Абу Даби
Снимка: БГНЕС

Wizz Air искрено се извинява за закъснението и причиненото неудобство на пътниците на полет W6 4432 от Абу Даби до София на 25 май и потвърждава, че пътниците могат да подадат заявление за обезщетение на официалния уебсайт на Wizz Air, което ще бъде оценено и обработено спрямо приложимия Европейски регламент, съобщават от компанията.

Авиокомпанията прави всичко възможно, за да сведе до минимум неочакваните промени в полетния си график и да транспортира пътниците до желаната дестинация възможно най-скоро, като основен приоритет за Wizz Air остава безопасността на пътниците, екипажа и самолета.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


15
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
15
2
 
8
 
! Отговори
Колективен иск преди 10 месеца
Сега всички пътници от въпросния полет да направят колективен иск. И съдене до дупка и след някоя друга година ще получат доста добри пари от тези!
14
2
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 10 месеца
Та като цяло проблема с WizzAir са простите и невъзпитани пътници, често и ромски групички, които могат да те побъркат. И да - причината е, че ако си без куфар полетите са пракелно евтини. А няма тест да те видят дали си *** или човек. Сиреч дали ще викаш, риташ предната седалка, дали ще притесняваш другите пътници, дали ще се буташ на излизане, дали ще се облегнеш на съседа и прочие други простотии за които трябва да те хвърлят навън без парашут.
13
0
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 10 месеца
BA не винаги е по-скъп от WizzAir, ако ходиш до Англия и носиш куфар цените са сходни. EasyJet са даже по-добри - по евтин priority boarding pass със седалка по избор за малко допълнителни пари. Но често си принуден да ползваш WizzAir защото на дадената дата може да няма полет в нормални часове с EasyJet или British Airways. А главната разлика е, че в British Airways полетите са една идея по-скъпи и без куфар, та малко с малко самите пътници са по-културни, тихи, спокойни и няма ромски групи.
12
1
 
7
 
! Отговори
До 10 преди 10 месеца
Иначе като пътуват евтино, всичко е ок и ако може обслужването да е като на Бритиш Еър. Няма как да стане, за каквото плащаш, такова получаваш!
11
0
 
15
 
! Отговори
Момо преди 10 месеца
Нямам спомен Wizz Air да са ми уважили директно искане за компенсация по 261/2004, затова винаги съм минавал през ГД ГВА и всичко се нарежда.
10
0
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 10 месеца
Няма да дадат никакво обезщетение. Тази компания трябва да се съди до дупка за да си научат урока
9
3
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 10 месеца
Моля сега разни смачкани мухльовци и чехльовци никога не излизали от селото си да обяснят как WizzAir е най-бюджетната линия, макар, че често за даденв час/ден няма други линии и WizzAir не е никал евтин ако вземеш багаж. Та моля някой *** бай *** сега да пита кой го е дирил в чужбина и да обясни, че всеки който има възможност да пътува му е нещо виновен. След това върви да измиеш чиниите ***, после да гласуваш за същата партия и накрая жената да ти тегли една П. Защото ти самия си П.
8
0
 
16
 
! Отговори
Анонимен преди 10 месеца
Какво се е случило ли? Летиш 5 часа със абуригуени, които ти тропат по седалката и викат през целия полет. Платил си примерно поне 500 до 1000 лв, ако имаш багаж. И накрая чакаш да излезеш от самолета, да си вземеш куфара. Само че, вместо да си на летището на което трябва и да се прибереш изморен и да ядеш, оказва се, че си майка си в п-то, на 500 км и ти казват, че ще нагъчкат със същите онези груби и невъзпитани шумни пътници в автобус да ти скъсат нервите в продължение на още 8 часа...
7
18
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 10 месеца
Е какво се е случило?Никъде не пише,защо да искат обезщетение?Какво е неудобството?климатикът ли не е работел?
6
0
 
15
 
! Отговори
За Никъф не стават преди 10 месеца
Имахме 3 отложени полета! Пуснахме им жалба в сайта на който пишеше,че до 30мин на 100% ще има някакъв отговор,значи минаха 137 дена,след което ги съдихме с адвокати и се получи работата
5
0
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 10 месеца
От европейска фирма..излита от и за европа - и да ще вземат и то доста - на някои ескурзията и разходите ще им излезе грагис и така трябва да е.Да плащат - отговорни са
4
2
 
15
 
! Отговори
Шиби Риби преди 10 месеца
Ще вземат таратанци, обезщетения се дължат само за закъснения в ЕС и това от Wizz много добре го знаят .
3
2
 
8
 
! Отговори
Ром"с преди 10 месеца
И сагата как завърши ,знае ли някой,ходиха си с автобуса до София или им изпратиха специален самолето за 10-*** ,а може пък да им са купили САМОЛЕТЕН БИЛЕТ на България ер Варна-София!?Дайте инфо,ако някой знае?
2
15
 
5
 
! Отговори
Teo преди 10 месеца
Това им се пада! Отсвириха крякалниците! Да си вземат 250-те евро и да пляскат с ръчички! Жалки същества! Вместо да се радват на живота, се барикадират незнайно защо.
1
2
 
12
 
! Отговори
НА Мадуро Машините преди 10 месеца
Oбезщетение шоколад +кума лиса+