Собственикът на балона: 4 години опитвам да го регистрирам, процедурите са тромави

Той има пет присъди
Обновена: 26 окт 2024 12:11 | 26 окт 2024 12:08, Стела Стоянова
58
Собственикът на балона: 4 години опитвам да го регистрирам, процедурите са тромави
Снимка БГНЕС, архив

Направил съм всичко възможно да имам лиценз и да се регистрирам. От 4 години се опитвам да го направя, но процедурите в България са много тромави. Това заяви Веселин Тодоров, предаде БГНЕС.

Мъжът е обвинен от прокуратурата във връзка с инцидента с парашутни скокове от балон край Ботевград от 23 октомври при който загина един мъж, а друг е в болница с множество увреждания.

„Искам да разграничите летенето с балони от скоковете с парашут, защото за тях не казвате нищо. Като пилот на балон не съм допуснал с балона да се случи нещо. Момчето скочи и други са допуснали грешка“, каза Тодоров.

Той изказа най-искрени съболезнования на близките на починалия Мишо. Също така пожела бързо оздравяване на другото пострадало момче. „Тежестта, която ще нося аз и семейството ми, ще бъде много повече от тази, която вие ще изкарате за мен“, добави обвиняемият.

Още по темата

БГНЕС припомня, че балонът няма летателна годност, нито регистрация. Прокуратурата повдигна две обвинения срещу 44-годишния Веселин Тодоров -за причиняване на смърт по непредпазливост и нанасяне на телесни повреди.

До момента Веселин Тодоров има пет присъди: за кражба, за пътнотранспортно произшествие, за унищожаване на чужда собственост и два пъти - за притежание на наркотици. Последното му обвинение е от 2018 г. І БГНЕС

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


58
Още от Темида
Адвокати на протест срещу ВСС и Сарафов
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
36
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 2 часа
"До момента Веселин Тодоров има пет присъди: за кражба, за пътнотранспортно произшествие, за унищожаване на чужда собственост и два пъти - за притежание на наркотици." и сиурно един господ знае колко административни нарушения е имал, ама видиш ли искал и лиценз за извършване на услуги с летателно средство, ми нема да ти дадът бре, то е трябвало да търкаш наровете
35
1
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 2 часа
"Съответно бъркаш "транспортна услуга" с "комерсиален полет"", ама ти сериозно ли? всяка транспортна услуга е комерсиална:))) всеки полет срещу заплащане се води транспортна услуга
34
2
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 2 часа
До Анонимен "напротив транспортна услуга е," ----------- нещо май бъркаш въздухоплавателно средство (в случая даже се води аеростат) с автобус. Съответно бъркаш "транспортна услуга" с "комерсиален полет".. но нищо, за щастие има компетентни органи, които ще се отнесат по въпроса и дано по-скоро се намесят и обяснат на шапкарите да не се изхвърлят като ... на мокър песОк, че пак ще ни осъдят в някой европейски съд и пак от нашите данъци ще се плаща на човека!
33
1
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 2 часа
Пилота пода сигнал за височината . Но паршутиста САМ РЕШАВА кога да си отвори парашута.
32
1
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 2 часа
До Анонимен, ти въжетата може да ги провериш, ама при скокове с парашут разчиташ на информацията на пилота, да и между другото за самостоятелни скокове с парашут пак се изисква правоспособност, и обикновенно тя се проверява преди да те натоврат на самолета, ако нямаш никой нормален нема да те качи и да те пуска от еди къде си за самостоятелен скок
31
1
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 3 часа
Бойко Боршсов направи с километри магистрали . Никои не го пита . Има ли лиценз , няма ли.
30
2
 
5
 
! Отговори
Рамзан Кадиров преди 3 часа
Ами когато си наркотрафикант, крадец и некадърен шофьор, навярно трудно се получава лиценз?
29
2
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 3 часа
До Анонимен 24, напротив транспортна услуга е, транспортираш парашутисти до определена височина и място за парашутен скок, пилота подава сигнал когато е достигната височината и мястото за скока, може и да не подаде сигнал и скока да не се извърши, той подава данни за височината, също летателното средство трябва да има висотомер и той също се калибрира, за това трябва да има правоспособност да знае какво и как се прави, ако подаде неправилна информация като нищо ще се разпльокат на земята
28
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 3 часа
До Анонимен "по принцип при скокове с парашути, пилота подава сигнал.." --- именно! Подава сигнал! Демек информира! Но крайното решение се взима от скачащия! Аз като си наема катерачна екипировка първата ми работа е да си проверя въжете в какво състояние е, а не сляпо да вярвам на информацията, която ми се подава!
27
3
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 3 часа
До 17. Пиша и чета за удоволствие докато си пия кафето , не за центове.Не съм учил много граматика и повече съм наблегнал на професията си . Лиценз съм взел за 1ч. като се пенсионирах. Бутнах 400лв. ей така . Още не го осъзнава защо ги дадох тия пари. А българското правосъдие и руската култура са постоянно свързани . Като в театъра на Разградски директор с 40 души на който им платил 1мил. - като мъртви дущи по М. Гогъл минария месец.
26
0
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 3 часа
До Анонимен "има всякакви луди глави, но това незначи че ти не носиш отговорност" ----------- българска класика - все някой друг е отговорен за собствените ти грешни решения.. То хората са решили, че по света 18 години е достатъчна възраст сам да носиш отговорност, само тука ти никога за нищо не си отговорен докато не те погребат... евалата бачи!
25
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 3 часа
До Анонимен 22, по принцип при скокове с парашути, пилота подава сигнал кога е достигнал съответната височина и място за скок, ако не е подал коректна информация като нищо може да се разпльокат, самите парашутисти имат висотомер, но те се калибрират при всеки скок съобразно надморската височина и атмосферното налягане, така че ако пилота е подал невярна информация носи отговорност, за това е нужна правоспособност за тези неща
24
1
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 3 часа
До Анонимен "за да извършваш каквито и да било транспортни услуги" --------- първо, това не е транспортна услуга. Второ - да, собственикът/пилотът ще си понесе последствията за липсващите документи и лицензи, но може да го фанат за горещият въздух у балона за смъртта на парашутистите. За висотомерите - ми да са си ги калибрирали бе! Цялата екипировка е тяхна, тяхна грижа е да следят в какво състояние е! А ако са я наели, да търсят отговорност от този, който им я е дал!
23
1
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 3 часа
то с балона може и да не си имал проблем, ама ако си подал некоректна информация за височина, за надморско равнище и т.н. и това в условията на мъгла, дори и тя да не е силна носиш отговорност, то затова са лицензиите. разрешителните и правоспособностите, въобще имал ли си висотомер, изправен ли бил, коректно ли е бил калибриран и т.н и т.н., а иначе има всякакви луди глави, но това незначи че ти не носиш отговорност
22
0
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 3 часа
На мен ми е голяма мъгла с тоя балон. То че балониста вероятно не е бил читав, ясно, но защо той да е виновен, че някакви хора се метнали с парашути и се размазали? Ако той е организатора на скоковете, ОК, но това никъде не се твърди. Ако не е, защо го разнасят навсякъде, все едно той ги е бутнал да скачат.
21
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 3 часа
Miniorski fake news.
20
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 3 часа
Лицензи в България се дават тредно . Първо ако си професионалист с многогодишен опит . Не даваш подкупи защото и без лиценз ти вървят порърчките. Когато нямаш практика ; а искаш лиценз за пред обществото. Без да си кадърен - липсва практиката и опито Даваш подкуп и взимаш лизенза . Бъркаш пред клиентите . Клиента те псува за некъдърната дейност , но си спокоен с лиценза . Закона да му мисли
19
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 3 часа
До Анонимен 14, виж ся незнам как е в щатите и не ме интересува, обаче тук а и не само тука а и в целия ЕС, за да извършваш каквито и да било транспортни услуги трябва да имаш 1-во разрешително, 2-ро регистрирано по закон транспортно средство и 3-то същото трябва периодически да минава технически контрол, така че не ми говори как е в щатите, този е нямал правоспособност, балона не е бил регистриран, респективно не е бил проверяван за техническа пригодност, ми ако висотомерите на са калибрирани?
18
1
 
0
 
! Отговори
Бонго Бонго преди 3 часа
Знаеш ли защо сицъйрвул, защото не си направил документи,където информираш борсуците скачачи даде запознаят с метрите ти на летенето на балона и риска е на тяхна глава, подпис дата имената ръкописно и да се трепе щом иска. Ей затова си тъйп.Щом се е подписал отговорността е Мег са край.
17
2
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 3 часа
До На 100% Pаработи ли си 5-те цента, че намеси руската култура в абсолютно несвързана тема? Точно пък ти с неграмотното "Й" да обсъждаш руската култура е доста смешно, seltik. Напоследък много спадна нивото - явно Галя не успява да цани по-качествени и гребе от дъното.