Пътят до Своге: 45 млн. прибрани левчета и положен асфалт за... градинки

По пътя има дупки, падат камъни и много проблемни участъци
28 авг 2018 09:00,
208

Рехабилитацията на пътя София - Своге е на стойност 23 милиона евро или близо 45 милиона лева. Дължината на трасето е 82 километра.

Сметката показва, че един километър е струвал на българския данъкоплатец над половин милион лева.

Ремонтът е завършен през 2014 година, но участъкът е получил Акт 16 две години по-късно.

Още по темата

Входът на село Владо Тричков е един от проблемните участъци по трасето. На мястото настилката е пропаднала опасно, а преминаването става по два начина – или в насрещното, или с рязко намаляване. За този проблем са подадени десетки сигнали. Писани са писма, но мерки до момента не са взети.

Съвсем наскоро автомобил се обръща, по чудо семейството вътре оцелява.

Според преминаващите през това място, има проблем и с качеството на мантинелите, на пътното платно пък падат камъни.

Тепърва ексепритизи ще покажат какво е качеството на настилката и на мантинелите на мястото, където автобусът падна. Вече са взети проби от пътното платно.

Според експерти обаче асфалтът, който е положен на пътя е предназначен за паркове и градинки.

Остават редица въпроси – защо въпреки петте констативни протокола за проблеми в участъка на смъртта, не са взети мерки. И кой носи отговорност за състоянието на пътя - държавата или фирмата, която е изградила трасето?

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


208
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
70
4
 
32
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Пътят до Своге: Осеян с кражби, далавери, схеми и корупция, всъшност всички пътища "построени" от ГЕРБ изглеждат по този начин.И резултатите са налице, невинни жертви и човешки трагедии, а режещия лентички като мишка се крие.
69
5
 
34
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
А какво казва по въпроса Главния Резач на Лентички на Република България ?
68
1
 
16
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Най- евтиното винаги печели... и контрол няма.
67
6
 
30
 
! Отговори
а преди 5 години
2014г. Орешарски е свален.Следва служебно правителство на ББ,пардон на Плювналиев и после Правителства ББ2. Пътя е приключен и приет от ББ.Въпреки многобройните сигнали през годините,че пътят е опасен,хората на ББ не правят нищо.Е написали са тази година едно - две писма до фермата изпълнител и толкова.*** как ще ги закачат,нали заедно въртят делаверата.
66
1
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
на нашите хора
65
0
 
26
 
! Отговори
123 преди 5 години
Докато не стане кръв за кръв, тая няма да я бъде. Тия от трес трябва да платят с живота си и тогава ще има надежда, съд и правосъдие и без това няма да има.
64
2
 
22
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
На коя партия е фирмата
63
0
 
42
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Както 95% от останалите второкласни и третокласни пътища в страната. Всеки, който работи в тоя бранш е наясно със схемите. Използва се ниско качество бетон, изливат се по тънки слоеве, по-малко чакъл и т.н. И абсурдното е, че дори ако стане пробле и фирмата изпълнител трябва да плати глоба то тя е в размер на 2-3% от стойноста на проекта, а те са лапнали толкова много че 2-3 процента ги жертват без да им пука. Всички пътища са така и държавата го знае, но си мълчи и схемичките си вървят.
62
0
 
26
 
! Отговори
П.Петров преди 5 години
Така убива корупцията!
61
1
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
В един репортаж показаха, че спирачния път на автобуса започва от лявото платно на пътя. Там където не би трябвало да бъде превозното средство движещо се в дясната лента освен ако не е предприело изпреварване. Но в случая няма такова. Странно и жалко за случилото се.
60
10
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Ми, то няма начин да не се пусне след като вече Вие от БСП сте откраднали парите.
59
10
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Какъв Вожд, за Еожда Орешарски, който беше премиер ли говориш?
58
10
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Гербааджиите дилектно прокарват руските интереси у нас!Искат хората да се ОТВРАТЯТ от Европа, виждайки кражбите и грабежите им!Това е истината, колкото и да триете, сикажийски мутри проклети!
57
1
 
47
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
До кога фирма Трейс ще получава всички обществени поръчки за пътно строителство !? Абослютно всички знакови ремонти и строежи се правят от тях и с абсолютно всички има проблеми! В нормалните държави тази фирма отдавна щеше да е влязла в черен списък с фирми, на които да не се дават повече поръчки! Вместо това те продължават да печелят всичко!
56
22
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Червени каскети, прочетохте ли внимателно статията? Всъщност пътят е строен по времето на вашето управление на БСП с Орешарски.За какъв ГЕРБ става въпрос тук?
55
7
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Владо Тричков, където е сниман репортажа, е на 20+ км от Своге. Мястото на инцидента е перфектно, няма дупки и няма пропадания, обозначено е с табела за конкретната опасност и знак за ограничение на скоростта до 40. Маркировка има - кьорав да си ще видиш докъде е платното, бордюра е пряснобоядисан в червено и бяло. Автобусът е скочил от вътрешната част на завоя, където само с много специални усилия мижеш да отидеш.
54
0
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Според мен ще др окаже вярно това, но как се доказва? Има приемателни актове явно за пътя, щом е пуснат в експлоатация. Значи който е приемал без забележки не е правил проби на асфалта. А длъжен ли е по закон? Малко заплетена ситуация се получава
53
2
 
25
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
ПродължениеЗа насипите - същата работа. Насип се уплътнява по норматив с брой преминавания на определен вид валяк за единица площ. Което се равнява на технологично време. Обаче идва Вожда-слънце и казва пътя да се пусне предсрочно. Уплътняването веднага се дели на две, на три, на пет за да се изпълни волята Му. После защо по Тракия главата ти се удря в тавана от друсане.
52
0
 
22
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
За асфалта представителя на инженера изисква рецепта,в която се описват показателите,на които асфалта да отговаря.Прави се пробен участък,и пак инженера,след лабораторен анализ,може да одобри асфалта и полагането,като подпише протокола.В случая инженера се представлява от английската фирма МотМакдомалд с представител Юлиан Тюфекчиев,най близкият приятел на Николай Михайлов.
51
1
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Прането та пари става най много в стройтелството - ниското. Е става и като това в Младост и другаде във високото става и като си направиш увеселителен парк.