Пътят до Своге: 45 млн. прибрани левчета и положен асфалт за... градинки

По пътя има дупки, падат камъни и много проблемни участъци
28 авг 2018 09:00,
208

Рехабилитацията на пътя София - Своге е на стойност 23 милиона евро или близо 45 милиона лева. Дължината на трасето е 82 километра.

Сметката показва, че един километър е струвал на българския данъкоплатец над половин милион лева.

Ремонтът е завършен през 2014 година, но участъкът е получил Акт 16 две години по-късно.

Още по темата

Входът на село Владо Тричков е един от проблемните участъци по трасето. На мястото настилката е пропаднала опасно, а преминаването става по два начина – или в насрещното, или с рязко намаляване. За този проблем са подадени десетки сигнали. Писани са писма, но мерки до момента не са взети.

Съвсем наскоро автомобил се обръща, по чудо семейството вътре оцелява.

Според преминаващите през това място, има проблем и с качеството на мантинелите, на пътното платно пък падат камъни.

Тепърва ексепритизи ще покажат какво е качеството на настилката и на мантинелите на мястото, където автобусът падна. Вече са взети проби от пътното платно.

Според експерти обаче асфалтът, който е положен на пътя е предназначен за паркове и градинки.

Остават редица въпроси – защо въпреки петте констативни протокола за проблеми в участъка на смъртта, не са взети мерки. И кой носи отговорност за състоянието на пътя - държавата или фирмата, която е изградила трасето?

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


208
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
10
1
 
62
 
! Отговори
ШОФЬОР преди 5 години
Цъкам в мапса София - Своге и о'чудо, дължина на трасето 45км, а не 85 както пише в статията. Следователно много по-простата сметка показва 1 000 000 на километър!!
9
1
 
64
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Така е навсякъде където бойко Борисов е крал. На магистрала Тракия е чудо, в участъка след Чирпан в посока Бургас. Там краде за пръв път. След Стара Загора, неукия пожарникар нареди да се свали нивото на магистралата, за да може да краде повече, затова сега нивите при порой я заливат. Северната му тангента, вижте я. Там краде с глигантабак и пловдивския тарикат, с чиято моторна шейна министъра пиян, в работен ден, си уби детето. Краде островитянина неук, незнаещ и неможещ.
8
55
 
7
 
! Отговори
Професор преди 5 години
Кой управляваше през 2014? Не беше ли Орешарски? Виждате до какво води управлението на комунистите.
7
2
 
62
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
"И кой носи отговорност за състоянието на пътя - държавата или фирмата, която е изградила трасето?"Е, тя "държавата"(управляващите) си имат "фирми"(приближени). Кой да носи отговорност? Шофьорите, естествено.
6
0
 
71
 
! Отговори
Vektor преди 5 години
Няма нещо за учудване. Всички пътища в момента в цялата страна в т.ч. и магистрали се правят с незадоволително качество и за това са виновни всички - строителни фирми, надзори, държавни служби и т.н.
5
0
 
73
 
! Отговори
Gifa преди 5 години
Но АПИ се приели този ремонт. Кой чиновник се е подписал. Ще се разбере ли?
4
1
 
66
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
А такаааааа...А даже говореха за 23 милиона лева. Пък то били двойно повече. И въпреки забележките и лошото изпълнение, тази фирма продължава да изпълнява обществени поръчки.
3
1
 
78
 
! Отговори
Tangra преди 5 години
Защо всички се правят на ударени в тази държава. Няма как да има качествена мантинела, като разликата от качествената до некачествената е отишла в джоба на ГЕРБ. От всяаако строителство се краде. Забравихте ли НДК, Батко, новите нагънати магистрали. Новите мантинели не са по европейски стандарт и това е от години. Така е по всички пътища.
2
5
 
42
 
! Отговори
от щаба на ГРОБ преди 5 години
Само по този начин ще ''спечелим'' предстоящите избори.
1
3
 
44
 
! Отговори
ХА-ХА-ХА !!! преди 5 години
Ашколсун !Не е луд, който яде баницата...