Най-добрите упражнения за мъжете над 40 години

За да живеят по-здравословен живот и да се чувстват по-привлекателни
26 ное 2023 22:05, Теодора Драгоева
23
Най-добрите упражнения за мъжете над 40 години
Снимка: iStock

Редовните упражнения са от решаващо значение за поддържане на добро здраве и дълголетие. Ако сте мъж на възраст над 40 или около 50 години, трябва да забравите за доскорошния си заседнал начин на живот (в случай, че не спортувате редовно) и да започнете да мислите върху това как запазите мускулната си маса, която скоро ще започнете да губите.

Ще ви предложим някои базови и лесни упражнения, перфектни за работещите в офис мъже на около 40 и повече години, които обаче могат да направят голяма разлика не само във визията ви, но и в начина,  по който се чувствате, стига, разбира се, да ги изпълнявате поне три-четири пъти седмично. ​

Вероятно на тази възраст вече се оплаквате и от различни проблеми като болки в гърба, наддаване на тегло около корема, стрии и др. Въпреки това, ако сега се ангажирате с редовен фитнес режим, можете да подобрите не само здравето и дълголетието и, но и визията си, така че да продължите да се чувствате млади и привлекателни.

Най-добре е да залложите на тренировки с професионален треньор (под наблюдение), но ако нямате време да ходите във фитнес зали, винаги можете да започнете да си тренирате у дома, стига да подберете правилните упражнения и да се снабдите с някои фитнес уреди и аксесоари. Включването на нова фитнес рутина в живота ви ще помогне за подобряване на сърдечно-съдовото ви здраве, ще изградите нова сила, ще увеличите гъвкавостта си и ще подобрите общото си благосъстояние.

А кои са най-добри упражнения за мъжете над 40 години можете да разберете от Тialoto.bg

Източник: Tialoto.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


23
Още по темата: упражнения
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
9
0
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 3 месеца
Сутрин коги "краставиците" са станале.
8
0
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 3 месеца
Най-доброто упражнение е да ходите повече пеша, да изкачвате стълби пеша и да се занимавате с естествена физическа дейност. Всички позьорства във фитнесзали за показ на външен релеф няма да ви помгнат да си изчистите белите дробове и кръвоносната система. А това е основната цел. Много е важно също да се правят бавни разтягания, защото се предотвратява преждевременното износване на ставите, причинено от търкане.ПОлезни са също обърнатите пози, за да се активизира главата и горната част на гръбнак
7
2
 
17
 
! Отговори
Дядо Кольо преди 3 месеца
Много сте се изнежили днес младите.Аз съм над 70 и още ми работи манивелата.А вие на 40 се оплаквате че не ставате.Що моми съм утешил на село,а наскоро като си ходих в града утеших и една студентка украинка.Вземайте пример от дядо си а не се оплаквайте.
6
9
 
8
 
! Отговори
Роберто Кавали преди 3 месеца
Каквито и да правите доказано е че след 39 годишна възраст започва остаряването.След 39 започва обръщачката.Никакви упражнения няма да ви помогнат.Яжте и пиите и се забавлявайте на макс.Освен това има шанс да ви хареса и някоя студентка или най малкото някоя дашна украинка.
5
1
 
7
 
! Отговори
Имп Маврикий преди 3 месеца
Няй доброто е да ти е широко около врата и тесно около чатала. Хаха. Тъй се живее сто години. Ай наздраве. Едно да знайте от батко си. Абе требе се .! Дерзайте. Всичко друго е бош лаф и работа.
4
1
 
9
 
! Отговори
Anna Rose преди 3 месеца
Моя ме помпа, къде ме набара, над 50 е и прави по-над 3, три - Мара-Шепова, преди да ме подкара,никакви грижи за стойка или отвор.
3
2
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 3 месеца
Креватните.
2
1
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 3 месеца
до 8 и не само: няма риск от полово предавани болести, спин, хепатит и смърт!
1
7
 
7
 
! Отговори
Глупости са това преди 3 месеца
Мъртва тяга и ходене с тежести за мъже 40+ си е директна заявка за дискова или ингвинална херния, или и двете едновременно. За Мъже 40+ са подходящи изолиращи упражнения от лежанка и уреди, при които не се натоварва кръста и няма риск от херния. Комплексните упражнения изискват сериозна подготовка, която идва с много сериозни занимания с личен треньор, с гледане на клипчета или 2-3 тренировки с инструктор не става