417 коли на ток регистрирани в Пловдив от началото на годината

От 22 330 коли записани в КАТ 18 585 са втора употреба
4 сеп 2024 15:03, Петър Бойчев
14
417 коли на ток регистрирани в Пловдив от началото на годината
Снимка БГНЕС

22 330 коли са регистрирани в сектор "Пътна полиция" в Пловдив от началото на годината. Това сочи справка в Портала за отворени данни. От въпросните возила 18 585 са втора ръка, а останалите 3745 - нови.

Само през месец август през регистрация са преминали 2829 МПС-та. От тях 2457 са употребявани, а 372 - от магазина.

От началото на годината са регистрирани общо 7617 возила на бензин, като от тях нови са само 913. Колите на дизел са 10 529 броя. Употребяваните с това гориво са 9414, а новите - 1115. От началото на годината са регистрирани и 417 коли с електрически двигател. Новите са 151 броя, а употребяваните возила на ток са 266, пише Марица.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


14
Още по темата: Пловдивкатколи на ток
Още от Коли
Личният Lamborghini: Възможности за персонализация
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
14
3
 
3
 
! Отговори
неразбрал преди 1 седмица
Защо НСО и стотиците служби ,службички ,агенции и безбройните безсмислени "институти" не са качени на електрички?До кога ще пият кръвта на народа тези безполезни и отровни хрантутници?
13
2
 
4
 
! Отговори
Боян преди 1 седмица
Ако имаше адекватен градски транспорт и на населението не беше религиозно втълпено, че ако нямаш кола си никой, тези коли можеха да са само 440 автобуса, всеки с капацитет 50 човека. Но уви, практичността е глупава за този град. По-добре да се блъскаме по пътищата, да дишаме ***-от ауспуха и да се оплаквате от парко места. Правете още улици и връзки и паркинги, само ще се увеличава броя на подвижните тенекии.
12
8
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 1 седмица
Копейките се готвят да ядат мухи към водката.
11
2
 
3
 
! Отговори
Еми който има гараж, преди 1 седмица
да си зарежда колата може да си позволи лукса.
10
2
 
13
 
! Отговори
Объркана работа преди 1 седмица
България трябва да получава пари от Света , а не да плаща за еко рекет. България е 33% гори и въглеродния и отпечатък е само 0,01%. Три държави Индия,Китай и САЩ причиняват над 70% от въглерода и замърсяването и не са се подписали никъде и не плащат нищо (само САЩ ту влизат- ту излизат от споразуменията за зелен преход). Та въпроса е защо Бай Иван от село Рупча трябва да плаща за греховете на милярдите индокитайци и африканци ? Или за консуматорското поведение на американците ?
9
4
 
10
 
! Отговори
Октопода преди 1 седмица
Спираме и месото ще ядем буболечки. През последните 4 години отпуснаха средства единствено за огромен завод за протеин от насекоми край София. Животните массово се унищожават с фалшиви "пандемии" на основата на бандитски лаборатони анализи на избрани мародери от чужбина.
8
3
 
4
 
! Отговори
Лобита преди 1 седмица
Зимата нощем всички вече се топлят на ток и ще зареждат на ток -принудени от схемите на лобито в парламента да минават на еко коли(реално токсични за природата при добив и бракуване ). Еко нормите в наредбата за ГТП са по-ниски от стойностите на производителя на ДВГ автомобила като чисто нов. Това ако не е лубизаам и мафиотска схема какво е? Може да си е просто некомпетентност , но надали! Ще има масов колапс на енергийната сисстема.
7
2
 
10
 
! Отговори
Груйо Михалов преди 1 седмица
Няма ток , няма и вода заради ВЕЦ овете които източват язовирите. народа на сухо, мутрите на далавера смъчат субсидии като кърлежи. В момента тока ни е със 100% по-скъп от в Германия !!!
6
1
 
10
 
! Отговори
Зеления рекет преди 1 седмица
Цената на тока на свободния пазар в България е най-висока в целия ЕС. Когато и битовите минем на свободния пазар месечната сметка ще е колкото една заплата! какво му е свободно и зелено на този рекетьорски зелен "пазар' ? народа пляща за субсидии на мутренския зелен ток от панели,перки и субсидии за мутренския бизнес , който вечно е на загуба. особенно в туризма. Подобно е и с електричките-бедните плащаме данъци и такси зелен преход-енергия за да могат богатите да карат електрички за по 100х.лв
5
1
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 1 седмица
Абе ся кът Либерализират ценатъ на тока у Бг, колко ли шъ струва едно зареждане на ел. колата? Зимата, при ниски Температури, когато ел. колата е паркирана отвън, тя губи около 10-12% от капацитета на баттерията си, ако е нова, а ако е стара то скача над 15%, ей тъй, просто докато си стои на паркинга вечерта! Туй що не го казвате на купувачите?
4
2
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 1 седмица
А сега да кажете и колко са купени от частни субекти и колко от държавни и общински предприятия
3
13
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 1 седмица
А какво става с безпрецедентната финансова криза предвидена от Радев, Руди гела, Копейката, Тошко, Пеевски, Делян Добрев и сие? Отлага ли се засега? Бензина кога ще стане 5-6 лева?
2
3
 
16
 
! Отговори
анонимен преди 1 седмица
Коли втора употреба, крехи втора употреба, депутати трета употреба...карай да върви.
1
3
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 1 седмица
Е, ако 18 хиляди бяха новите коли, щяхме да сме надминали Швеция.