Subaru подготвя зверско WRX STI

В разработката му участва рали-шампионът Тошихиро Араи
7 ное 2018 15:52, Екип на Automedia.bg
11
Subaru подготвя зверско WRX STI
Снимкa: Subaru

Компанията Subaru започна да приема поръчки за много мощна версия на модела си WRX STI. Машината с индекс 380 ще бъде пусната в тираж от 50 бройки, като всички те ще бъдат предназначени за японския пазар.

Засега липсват подробности за автомобила, като е публикувано единствено неговото лого. Снимки на колата липсват, но е известно, че тя се разработва под ръководството на Тошихиро Араи – един от най-известните японски рали-пилоти, който е двукратен световен шампион в група N на WRC.

Според информациите до момента, числото 380 в името на модела посочва неговата мощност. Сега на японския пазар моделът се предлага с 2,0-литров бензинов турбомотор, развиващ 308 к.с. Вариантът за Европа е с 2,5-литров агрегат с мощност 310 к.с.

Ясно е, че Subaru WRX STI TC380 представлява фирмен тунинг-проект, като двигателят на колата е оборудван с нов тубокомпресор HKS GT III RS Sport, метален катализатор HKS и въздушен филтър Arai Motorsport. Единствената външна разлика ще бъде предният спойлер от въглеродни ниши, закрепен под бронята.

Цената на автомобила за Япония е  4 965 840 йени (около 44 00 щатски долара), което е с 28% повече от обичайното Subaru WRX STI на местния пазар.

Още новини от света на автомобилите четете в AutoMedia.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


11
Още по темата: SubaruТошихиро Араи
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
11
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Аман от разбирачи. Покарайте поне малко Субару и тогава коментирайте. Иначе "граздето е кисело".
10
3
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Дърварооо си е дървар.....
9
7
 
3
 
! Отговори
Дърваро преди 5 години
жълтите пак се канят да издялкат нов леген с теслата.
8
2
 
8
 
! Отговори
Русев преди 5 години
Да,изискват по-често поддръжка.От осем години имам такива.На всеки десет хил. км трябва да се сменя маслото.Освен това трябва и свещи да се сменят.На около 50000 се сменя ремък и ролки (ако е с ремък).Също поне веднъж е добре да се смени охладителната течност. И ремонтът е труден.Ама не знам защо.Още двигател не съм ремонтирал.То тези двигатели са космическа технология и затова са толкова сложни.Имат бутала,сегменти,колянов вал.Даже и разпределителни валове има.Аве....сложна работа.
7
1
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
До MaйMyнaтa, просто не знаеш какво е "Субару"! Идеално возене, пъргав двигател, устойчивост заради ниския център на тежестта, изпипано, стилно, без да се бута в луксозния сегмент, по който толкова се тръшкате. Прав е 1.
6
0
 
7
 
! Отговори
до 5 преди 5 години
Само последното от изброените.
5
9
 
5
 
! Отговори
Leon преди 5 години
Боксер двигателите не изискват ли по-честа поддръжка, също по-трудни ремонти и малко повече гориво ?
4
2
 
6
 
! Отговори
Щерю преди 5 години
Че досега предишните модели - агнешки ли бяха?
3
14
 
7
 
! Отговори
MaйMyнaтa преди 5 години
До 1И недей да шашавиш хората, що эа 9 години тва "Легайси" от 96та, си го кърпил 7 пъти! Или пък, отдавна не полэваш калници и прагове
2
28
 
8
 
! Отговори
MaйMyнaтa преди 5 години
До 1Те такива като тебе чекам эимата по светофарете, да вият на голфу эадния номер.Що се мислите за специални, и гуми си не эимате.
1
7
 
32
 
! Отговори
\m/ преди 5 години
Чудя се защо повечето хора, които искат здрава, стабилна и супер приятна за каране кола, не карат SUBARU?!От 9 години карам SUBARU Legacy 2.2 1996 година и единствено бензин слагам и масло сменям, като му дойде времето. Наистина не разбирам смисъла от другите коли :)