Взеха луксозните поршета на шефовете на Volkswagen

Те обаче са завели дела в съда по трудово право
1 юли 2024 22:45, Петър Бойчев
56
Взеха луксозните поршета на шефовете на Volkswagen
Снимка БГНЕС

Шефовете на Volkswagen вече са лишени от привилегията да карат служебни поршета. Директорът на немския гигант Оливер Блуме нареди да бъдат съкратени разходите на цялата група с милиарди евро. Това включва екстрите на шефовете. Висшето ръководство вече няма кара луксозните Porsche, а ще трябва да премине към Volkswagen.

Bild пише, че компанията е издала забрана за служебни поршета за членове на така наречения Top Management Circle или висшето ръководство. Писмото от ръководството е изпратено на повече от 200 засегнати служители във Волфсбург в началото на годината.

Но топ мениджърите не искат да ходят на работа без Porsche, така че Bild съобщава, че са завели дело срещу работодателя в съда по трудово право в Брауншвайг.

Само мениджърите на Porsche и висшия мениджмънт на VW все още имат право да поискат Porsche като служебна кола. Volkswagen е в процес на амбициозна реорганизация, чиято цел е намаляване на разходите и увеличаване на възвръщаемостта на продажбите.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


56
Още по темата: шефовесъдпоршелишени
Още от Коли
Mercedes пренасочва вниманието си към ДВГ
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
54
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 1 ден
До 50 - Какво е Хавал?
53
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 1 ден
До 52 - Не!
52
0
 
1
 
! Отговори
Мен преди 1 ден
Сменете мениджърите с AI.
51
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 1 ден
Сакам да дращим фносна немска боя, ама неам толко паре, затуй ше си одам пеш, а мое и дасъберем некои лев за некоя народна колца.
50
5
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 1 ден
До До 49 "Аз съм копейка и карам Хавал, с нищо не е по лош от Фолксваген" И Москвича не е по-лош.
49
3
 
4
 
! Отговори
До 49 преди 1 ден
До 49. Аз съм копейка и карам Хавал, с нищо не е по лош от Фолксваген, но ти сигурно караш нещо полуизгнило 20 годишно и си експерт.
48
0
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 1 ден
Икономията е майка на мизерията. Не искам и да си помисля какви спестявания са направили надолу по веригата преди да засегнат директорите.
47
11
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 1 ден
Познавате ли поне една копейка да кара китайска кола?
46
0
 
3
 
! Отговори
Рендето преди 1 ден
Многу бързо и лесно се свиква с готиното и с лукса, много трудно се отвиква!!! -)))))
45
6
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 1 ден
Voyah Chasing Light с пожизнена гаранция 30 датчика и сензори, автопилот и автопаркиране, видеозапис, два ел. мотора общо 510 конски сили, пробег 730км, ускорение до 100км/ч за 3.8 сек, пневматично окачване, регулиране на височината на клирънса. Максимална версия обурудване 60 хил долара, базова версия 322,900 yuan ($43 хил). Немски аналог от такава класа (Full-size luxury car E-segment 5th category of the European cars) Mercedes Benz EQE AMG 43 4MATIC, 2 години гаранция, (476 коня, ускорение 4.2 секунди, пробег на батерията 506км) - 150 хил долара за пълна комплектация.
44
9
 
9
 
! Отговори
Развеселен преди 1 ден
Тук само чета как некви другаре, които нова кола не са помирисвали от 1985 кога техните са зели Жигулата, обясняват какви били яки китайските тенекии. А през това време крепостните ПРОПИЩЕХА от техните китайски Москвичи, Лади и Волги :)))
43
1
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 1 ден
Автомобилното изложение в Китай, Шанхай. Японските и немските концепт презентации определят бъдещето на автомобилната индустрия! Момчета, много сте закъсняли с концептите, всичко това на вашите концепти китайците вече го продават като реални автомобили, разходете се и вижте моделите по китайските павилиони, ставате смешни.
42
5
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 1 ден
Китайските коли се продават с доживотна гаранция, а немските след две години започват да се развалят. Ако разрешат вноса на китайски коли, повече никой няма да купува немски, много скоро немските коли и цялата европейска автоиндустрия отива на кино.
41
0
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 1 ден
С всички зелени идеи ще е зле, защото преди да се отхвърли нещо старо, трябва да има добро и работещо решение за новото, а не да води до фалит и невъзможност за съществуване. Такива решения се взимат от специалисти, а не с гласуване за или против.
40
3
 
1
 
! Отговори
Развеселен преди 1 ден
До а бе Щото *** на ниски цени не ни трябват у ЕС :)))
39
0
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 1 ден
Tesla спира доставките на Cybertruck и уволнява 14 000 служители. Причината - ниски продажби заради глобален спад на световния пазар на електромобили.
38
4
 
9
 
! Отговори
а бе преди 1 ден
А бе, като не са убави китайските коли, защо ЕС иска да наложи безумни мита до 50% за китайски автомобили, нали не са убави, нали никой не купува китайски?
37
3
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 1 ден
Урсула реве от трибуната на Европейския парламент: Да глобал маркетс са заляти с по-евтини китайски електрически коли. Техните цени са кептнати артифишали лоу заради хюч държавни субсидии. Зис из дистортинг нашия пазар. Защо реве Урсула, имат пари - субсидират, вие защо нямате пари за хюч събсидиарис, нямате ли си високи технологии да произвеждате евтино, БМВ, Мерцедес, WV да уволнят работниците и да произвеждат с AI, нали сте високотехологични, нали капиталалистическата система е най-ефективна.
36
1
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 1 ден
Радост голяма, масов, зелен, преходен фалит.:)))
35
4
 
8
 
! Отговори
мерцедес капут преди 1 ден
Mercedes-Benz съобщи, че оперативните маржове са паднали до 9,6% от 14,9% от миналата година, докато продажбите на автомобили са паднали с 8%. Още няколко години с такива показатели и ще дойде време да говорим за прехода на Европа към превози на конска тяга.