Отварянето на кръстовището на "Опълченска" и "Сливница" се отлага

Кметът Терзиев бил недоразбран от медиите
20 окт 2024 14:08, Стела Стоянова
102
Отварянето на кръстовището на "Опълченска" и "Сливница" се отлага
Снимка БГНЕС

Очакваното за днес отваряне на ключово столично кръстовище - на булевардите "Опълченска" и "Сливница", се отлага.

Оказа се, че новината за пускането на движението днес е недоразумение. От общината твърдят, че е имало неразбиране на казаното от кмета Васил Терзиев, който е обявил днес за дата на пускане само детелината на бул. "България". Така пускането на две от три проблемни кръстовища се оказаха жертва на неразбории и развален телефон. Днес една от затворените невралгични пътни точки в столицата - детелината на бул. "България", заработи, но след поредния скандал с АПИ и напредварване със съобщения кой точно пречи на пускането на движението, пише "Сега".

Оказа се, че кметът Терзиев е бил неразбран масово от журналистите на 17 октомври, когато беше направен неуспешен опит за провеждане на извънредно заседание на СОС на тема задръствания. Заседание не се проведе заради липса на кворум, а по повод задръстванията Терзиев обяви, че на 20 октомври ще бъде отворено движението през три кръстовища - на булевардите "Опълченска" и "Сливница", на булевард "България" и Околовръстното, както и на булевард "Тодор Каблешков".

Още по темата

Кръстовището на "Тодор Каблешков" и "Черни връх" бе отворено още на 18 октомври, а това на детелината на бул. "България" - днес. Оказа се, че третото кръстовище - на "Опълченска" и "Сливница", е било посочено като следващо предстоящо отваряне, но конкретна дата нямало. Новината за пускането на движението тук бе обявена от много медии, но след уточнения от общината се разбра, че това още не е факт. Срокът за завършването на кръстовището беше до 13 септември, а огромното забавяне ще остане без последствия за изпълнителя, тъй като е било по обективни причини - в района била открита неизвестна инженерна инфраструктура, освен това имало нужда от технологично време за набиране на здравина на бетона.

Движението през детелината на бул. "България" и Околовръстния път бе пуснато днес след пореден скандал между столична община и АПИ. Двете страни до късно снощи спориха за ремонта на участъка, но все пак декларираха съгласие детелината да бъде отворена.

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


102
Още от София
От утре пускат парното в София
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
91
0
 
0
 
! Отговори
Триещтият преди 29 минути
Праиш ли разлика м/ у *** на газта и *** на съеденител ? Ама явно само за *** у ауспуха си мишлиш!
90
0
 
0
 
! Отговори
Педалчето преди 33 минути
Пак натисна неправелниТ ***!
89
0
 
1
 
! Отговори
Инж. Пипитков преди 36 минути
По проект трябва да има рамка от метални тръби за височина, които да ограничават камиони с над пределни габарити . Има риск някой висок кран или др. да задере моста и да стане бела. Въпростния ограничител го няма още.
88
0
 
2
 
! Отговори
Да напомня: преди 1 час
Днес трябваше да отворят / по собствените им хвалби/ и надлеза към Бояна.Не го отвориха.Нормално, ремонтът тече вече само шести месец.Рано е!
87
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 1 час
всичко е наред - когато стане тогава и неустойки няма - същото срещу което плачеха довчера. Честита Промяна
86
0
 
6
 
! Отговори
Хмм преди 2 часа
Бетона трябвало да набира якост. Това вчера ли се разбра? Явно е непредвидимо събитие. ОК не са го разбрали, а когато по всички медии повтарят 20-и, никой ли не се сети да ги коригира?
85
0
 
0
 
! Отговори
Бизнесо преди 3 часа
И викаш ще избием 5 милиона за предизборна кампания за кмет на София от заплати ли нашия?
84
2
 
3
 
! Отговори
опел вектра преди 4 часа
Продавам опел вектра с две врати, много добро състояние, може да се ползва като дрешник или малък склад за книги или презервативи. Във вектрата веднъж се е возил дояенът на българската литература - главният редактор на днес бг. цена 700 марки.
83
1
 
20
 
! Отговори
На кмета кучето преди 4 часа
От кмета по-голямо недоразумение не съществува. За неговите провали са виновни всички други, но не и той. И въпреки, че кметски избори в София няма да има в следващите 4 години, всичко е предизборно. Вервайте му...
82
4
 
9
 
! Отговори
Нема да е лошо преди 5 часа
Некой кран по погрешка да метне нещо тежко върху същата на Гошо тарабата ;) да се отървем е от това комунистосатаистко капище на което БСП прави своите содомитски нарко оргии
81
3
 
2
 
! Отговори
Нема смисъл преди 5 часа
Да го отваряте нека им е гадно на се ля ни те които живеят там
80
2
 
17
 
! Отговори
ТУК преди 5 часа
Всичко е едно перманентно недоразумение. Жалка работа.
79
4
 
17
 
! Отговори
До Experto преди 5 часа
Със васко и мис бони ли?
78
4
 
18
 
! Отговори
Анонимен преди 6 часа
Васко ДСто май най-много го бива в налагането на глоби. Там е отличник.
77
20
 
9
 
! Отговори
Евроатлантик преди 6 часа
ГЕРБ са виновни! Разпространяват дезонформация сред населението!
76
5
 
12
 
! Отговори
Ерго преди 6 часа
Терзията да ходи да му леят куршум С потник,риза,блуза,фланела и жилетка!Това ти е спасението! После с балтона и на север,със здраве,удоволствие и кеф да си харчиш парите!Не е за теб тази служба,дупе трябва Терзия,ама то и без акъл не може!Нито ще се потиш,нито ще те псуват,нито ще чакат автобуси,тролей и разписание
75
14
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 6 часа
Дали ще е Фандъкова, дали ще е Терзиев, дали ще е Бонев, все тая, резултатът е същият и ако не се замислим защо се получава така, ще продължаваме по същия път.
74
4
 
18
 
! Отговори
Анонимен преди 6 часа
Гледам ППДБ поднасят цветя вчера пред кауфланд и в южния, да им ги поднесем заедно на гроба на партията, мерси че се изгаврихте с нас хората които ви издържаме понеже сме били от "престижни" в кавички квартали, ай сиктир.
73
3
 
19
 
! Отговори
Анонимен преди 7 часа
А детелината на околовръстното е опасна, АПИ забрани да се минава по нея.
72
8
 
27
 
! Отговори
Кирил Петков преди 7 часа
Некадърниците имат у себе си тенденцията да отлагат нещата във времето понеже не знаят как да решат проблемите.По подобен начин Кирил Петков обеща, но никога не построи петте моста над Дунав и трите тунела под Стара планина, нито построи заводът за електроколи в Ловеч.