В България се формират около 10 значими групи в интернет

Това е една от тенденциите на пазара, очертана от Венцислав Костов от медийна агенция Пиеро 97 в рамките на презентация на тема „Интернет рекламата в България тепърва предстои“
15 ное 2006 14:37, Десислава Попова
В България се формират около 10 значими групи в интернет
Снимка: Корбис
В България се формират около 10 значими групи в интернет, които ще консолидират между 70 и 90% от рекламните приходи в близките няколко години. Това е една от тенденциите на пазара, очертана от Венцислав Костов от медийна агенция Пиеро 97 в рамките на презентация на тема „Интернет рекламата в България тепърва предстои“ по време на Осмия семинар на Българската уеб асоциация в столицата.

Силата на тези групи ще се влияе и от окрупняването на интернет средата посредством закупуването на по-малки или големи сайтове. Като пример за подобни поглъщания бе посочено придобиването на Rabota.bg от Инвестор.БГ АД през юли тази година, както и купуването на Novinite.com от Дарик радио.

Друга тенденция според Костов е нарастването на дела на интернет рекламата от общите рекламни разходи, като очакванията са през следващите няколко години той да варира между 5 и 10%.

Вижте още

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


Спонсорирано съдържание