Автобус с много нарушения беше хванат да превозва пътници от Пловдив за Цалапица. По време на мащабна акция на МВР в областта участваха и екипи на няколко ведомства, сред които полицаи, данъчни и митничари.
Основните нарушения, които са открити до момента, са за превишена скорост, неизползване на предпазни колани, неспазване на знаци и маркировка, както и липса на платена винетка.
След спиране за проверка на пътническия автобус органите установиха, че той не е преминал годишен технически преглед и е със спукано предно стъкло. Шофьорът беше глобен с 500 лева, а автобусът е спрян от движение до отстраняване на техническите неизправности.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase
Заглавието ме хипнотизира за едно известно време.Без да искат,турците и сефарадите в Днес създадоха изключително точен коментар.Искаха да кажат,че автобусът е без технически преглед,но се получи прекрасната ,пръкнала се от простотията истина,че и пътниците имат спешна нужда от технически преглед. Каквито хората ,такъв и автобуса.
Този от Варна, не знае ли, че вентилаторите не се проверяват на ГТП? Твоя работа си е вентилатора, решил си да го зарежеш, и ти като мен. Само където аз не чакам милиционери да ми кажат, че е за скрап.
Mилиционерите яко се вживяват, когато пипнат някой без ГТП или без фарове. Веднага ви вършат работата с таблетите. Виж - ако продаваш дрога, имаш канал за крадени коли или точиш ДДС, тогава вече са ти първи приятели.
А то все едно има полза от минаването на технически преглед. От всички пунктове,едва десетина процента си вършат работата както трябва, всичко друго е думкане на печати и прибиране на едни пари. Особено тези които по документи се водят, на зълвиния шурей,на бабата на чичо Тони полицая . Милиционерска трагедия,са двете думи описващи всичко и навсякъде.
а на техническия що не ми казаха че единия ми вентилатор е за смяна че пламна в центъра на варна, а мевере освен да минат покрай ме с лоши погледи друго не направиха :)))
Каква голяма победа на закона 500 лева акт, а ония 400 млн. за тунел железница с които можеше да се построи още 1-2 тунела докъде стигнаха нещата до под кривата круша знам ама все пак да питам.