Нема значение колко е билетчето.Важното е да има готини мадами в тролея/рейса тада оплакнеме окото.А цената 0.06ст.........може и повече, 10ст,20ст, 30ст,40ст,50ст,60ст,>>>5лв.>>>>.......Па живьом па видим.
До Гласувайте, Софиянци 42Пропускаш ракиджиите и заложените мини при " санирането", тол таксите, концесиите за 99 години и накрая едни заеми близки до 100 милиарда, които бедната ни РОДИНА, НЕ МОЖЕ ДА ИЗПЛАТИ И СЛЕД 4 ПОКОЛЕНИЯ!!!!!................АКО НИ ИМА???????
Гласувайте за Герб, и не се бойте.Почва се с винетките-97 лева. Преминава се през пилетчето за градския транпорт, да се готвите скоро и за ток, вода...Нали знаете, как се сварява жива жаба? Като бавно и постепенно се нагрява водата, тя -вътре и нищо не усеща. Когато се усети и ако въобще се усети-вече е твърде късно. Живейте си в удобната бака с топлата вода, ловете се на въдиците за метро, зали и магистрали, стойте си кротко и се варете на бавен огън. Лошото е, че заради вас всички се варим...
До АнонименБрей, голям умник си! Парите са в обрАщение (защото се движат натам и обрАтно), а при говорене се обрЪщаш към някого! Виж, ако се обЪрнеш към мен с една стотачка, тя ще е един вид обрЪщение.
па то отиване и връщане си е 2 литра бензин при аптекаря! едно 20-30 километра .... що да се абя да ми клеча на спирките и да се возя в мърляви рейсове?
До 1Ами много е просто. Стимулират се хората, когато са за една спирка въобще да не се качват. Още не мога да разбера, като видя здрав, прав, мъж или жена да се качват в трамвая или автобуса за 1 спирка. Нещо като до втория етаж с асансьора...
Не мога да разбера, защо трябва да има само една цена за 1 и 21 спирки. Трябва да се таксува според продължителността та пътуването. Качваш се - маркираш се, слизаш - маркираш се и ти отчита колко! Защо да давам 1 лв за една спирка? Толкова ли е трудно да се диференцира? Ще има повече приходи със сигурност!
Фандъкова решението е да е скъпо за колите и евтино за градския транспорт не като сега- газта евтина, "колата" за 800 лв. и качена БЕЗПЛАТНО на тротоара или в градинката. После защо народа не се вози в градския транспорт ами задръства града с коли.