|
Над 300 са дневните поръчки на BILLA през онлайн платформата Glovo. Повече от месец след старта на проекта, софиянци се възползват от бърза и лесна доставка. Избраните от тях продукти онлайн са достъпни на цени като във физическите магазини на веригата и достигат до дома за средно време под 50 минути.
"В основата на нашия модел е удобството и бързината при пазаруване, като това важи в пълна сила и за нашия онлайн магазин. Когато поръчват през Glovo, потребителите търсят преди всичко безкомпромисно качество. Наша основна цел е с всяка поръчка клиентът да получи продуктите, които самият той би си избрал, когато пазарува във физическия магазин. Когато това се случва и очакванията му са оправдани, клиентът ни се доверява отново", коментира Вигинтас Шапокас, изпълнителен директор на BILLA България.
Потребителите могат да избират през платформата от над 4000 артикула, сред които свежи плодове и зеленчуци, винаги прясно месо с гарантиран произход, печива и тестени изделия, риба, био продукти, козметика, напитки, както и месо на грил и готови ястия от топлата витрина, по рецепти на шеф Виктор Ангелов.
Средната стойност на кошницата в онлайн магазина на BILLA е 50 лв. Компанията отчита още, че във всяка втора поръчка през Glovo присъства и напитка, а бестселър сред продуктите са бананите, които присъстват във всяка пета виртуална кошници. В следващата година услугата ще се разрасне и в други големи градове в партньорство с Glovo, като първият от тях ще бъде Пловдив.